مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-14سياسي

داوطلبان احراز صلاحیت نشده تا چه زمان فرصت اعتراض دارند؟


داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن ها تایید یا احراز نشده، تا ساعت 18 فردا فرصت دارند اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت کنند.

- داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن ها تایید یا احراز نشده، تا ساعت 18 فردا فرصت دارند اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه یک سیما در برنامه صبح بخیر ایران با محسن اسلامی،سخنگوی ستاد انتخابات کشور در این باره گفتگو کرد کهبه این شرح است: سوال: چه خبر این روزها از تایید صلاحیت ها.

اسلامی: زمان ثبت اعتراضات است، اگر احیانا داوطلبان اعتراضی داشته باشند 21 تا 24 آبان باید اعتراض کنند و الان یک روز فرصت است اعتراضها به صورت الکترونیکی انجام می شود و می توانند به سامانه http://keshvar.

moi.

ir مراجعه کنند از ساعت 8 تا 18، بعد از ساعت 18 دیگر نمی توانند اعتراضاتشان را ثبت کنند.

سوال: این برای مجلس شورای اسلامی است، برای انتخابات خبرگان چطور است؟ اسلامی: برای خبرگان خیلی زود است ما ثبت نام را پشت سر گذاشتیم 510 نفر ثبت نام کردند به صورت حضوری، فرآیندهایش متفاوت با مجلس شورای اسلامی است به این جهت که ستاد انتخابات کشور فرآیند اجرایی ثبت نام را بر عهده دارد، فقهای شورای نگهبان فرآیند بررسی صلاحیت ها یا احراز، مستحضر هستید امسال دو شرط در قانون جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان احراز صلاحیت نشده تا چه زمان فرصت اعتراض دارند؟

داوطلبان احراز صلاحیت نشده تا چه زمان فرصت اعتراض دارند؟